Reklamační řád
REKLAMACE
Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte a vyplňte jednoduchý dokument „REKLAMACE“ který jsme Vám poslali v objednávce. Dokument také můžete stáhnout ZDE. Poté přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím odešlete na adresu:
"REKLAMACE”
Gretail s.r.o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201
(Zásilku neposílejte na dobírku)
Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.
Podrobné informace najdete v našich obchodních podmínkách ZDE: