Časté dotazy
Do naší VIP Rodiny SAM 73 se můžete přihlásit dvěma způsoby - osobně na prodejně, nebo online registrací ZDE.
Všechny výhody členství naleznete ZDE.
Body na své VIP kartičce můžete zjistit po přihlášení do svého zákaznického účtu ZDE.
Ano, body do VIP účtu sbíráte i s nákupy přes e-shop. Stačí se přihlásit do svého zákaznického účtu a nakoupit sortiment SAM 73.
Postup, jak si správně vybrat tu správnou velikost přímo pro Vás naleznete ZDE.
S největší pravděpodobností bohužel ne. Nové kolekce (jaro/léto a podzim/zima) objednáváme minimálně rok dopředu a když se vyprodají, už nejdou doobjednat.
Některé zboží ale máme neustále, bez ohledu na kolekci a roční období - jedná se především o naše ponožky a tašky.
Ano, všechny produkty značky SAM 73, které vidíte na e-shopu, naleznete také v našich prodejnách.
Některé prodejny mají nabídku zboží SAM 73 dokonce širší, než je tomu na e-shopu.
Pokud máte jakoukoliv otázku, nebo řešíte problém s Vaší objednávkou, obraťte se na náš zákaznický servis na emailu e-shop@sam73.cz.
Všechny možnosti poštovného a jeho cenu naleznete ZDE.
Bohužel to není možné. Pokud si ale zvolíte jako způsob doručení službu DPD či PPL, můžete si čas doručení domluvit přímo s kurýrem.
Když nebudete doma, Česká pošta Vám balíček uloží na nejbližší poště, kde si ho poté můžete vyzvednout. DPD a PPL balíček odveze zpět do depa, kde sis jej můžete vyzvednout, nebo se s nimi domluvit na jiném termínu dodání.
Není nic jednoduššího. Dopravce si od nás balíček převezme a nahraje ho do svého interního systému. Vy potom můžete sledovat jeho cestu až k Vám - více zjistíte na:
b) www.dpd.com
d) www.ppl.cz
e) A na Slovensko: www.postabezhranic.cz
Nepoškozené zboží zabalte, vytiskněte a vyplňte dokument VRATKA, který naleznete ZDE a společně odešlete na naši Centrálu.
Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní.
Zboží zabalte, vytiskněte a vyplňte dokument VRATKA, který naleznete ZDE a společně odešlete na naši Centrálu.
Nepoškozené zboží společně s paragonem doneste do jakékoliv prodejny, kde vaši reklamaci či vrácení zboží vyřeší.
Ze zákona na to máme 14 dní, ale snažíme se peníze vracet obratem.
Peníze Vám pošleme na Vás bankovní účet. Po zavedení EET je bohužel nemůžeme posílat složenkou. Vrátíme vám celou částku z vaší objednávky.