Časté dotazy

VIP RODINA SAM 73
Jak se stanu členem VIP Rodiny SAM 73?

Do naší VIP Rodiny SAM 73 se můžete přihlásit dvěma způsoby - osobně na prodejně, nebo online registrací ZDE.

Jaké jsou výhody členství ve VIP Rodině SAM 73?

Všechny výhody členství naleznete ZDE.

Jak zjistím body na kartičce VIP Rodiny SAM 73?

Body na své VIP kartičce můžete zjistit po přihlášení do svého zákaznického účtu ZDE.

Můžu sbírat body do mého VIP účtu i skrze nákupy na e-shopu?

Ano, body do VIP účtu sbíráte i s nákupy přes e-shop. Stačí se přihlásit do svého zákaznického účtu a nakoupit sortiment SAM 73.

ZBOŽÍ
Jak si vyberu správnou velikost oblečení?

Postup, jak si správně vybrat tu správnou velikost přímo pro Vás naleznete ZDE.

Už nemáte moji velikost, lze s tím něco dělat?

S největší pravděpodobností bohužel ne. Nové kolekce (jaro/léto a podzim/zima) objednáváme minimálně rok dopředu a když se vyprodají, už nejdou doobjednat.

Některé zboží ale máme neustále, bez ohledu na kolekci a roční období - jedná se především o naše ponožky a tašky.

Je všechno, co máte na e-shopu, taky v prodejnách?

Ano, všechny produkty značky SAM 73, které vidíte na e-shopu, naleznete také v našich prodejnách.

Některé prodejny mají nabídku zboží SAM 73 dokonce širší, než je tomu na e-shopu.

Stav objednávky, reklamace, storno nebo vráceni?

Pokud máte jakoukoliv otázku, nebo řešíte problém s Vaší objednávkou, obraťte se na náš zákaznický servis na emailu e-shop@sam73.cz.

DOPRAVA A PLATBA
Kolik stojí poštovné?

Všechny možnosti poštovného a jeho cenu naleznete ZDE.

Může mi kurýr doručit zásilku v čase, který si zvolím?

Bohužel to není možné. Pokud si ale zvolíte jako způsob doručení službu DPD či PPL, můžete si čas doručení domluvit přímo s kurýrem.

Co se stane, když mě dopravce nezastihne doma?

Když nebudete doma, Česká pošta Vám balíček uloží na nejbližší poště, kde si ho poté můžete vyzvednout. DPD a PPL balíček odveze zpět do depa, kde sis jej můžete vyzvednout, nebo se s nimi domluvit na jiném termínu dodání.

Jak zjistím, kde se moje zásilka v daný moment nachází?

Není nic jednoduššího. Dopravce si od nás balíček převezme a nahraje ho do svého interního systému. Vy potom můžete sledovat jeho cestu až k Vám - více zjistíte na:

a) www.ceskaposta.cz

 b) www.dpd.com

 c) www.zasilkovna.cz

d) www.ppl.cz

e) A na Slovensko: www.postabezhranic.cz

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Objednal jsem si zboží domů a chci ho vrátit, jak mám postupovat?

Nepoškozené zboží zabalte, vytiskněte a vyplňte dokument VRATKA, který naleznete ZDE a společně odešlete na naši Centrálu.

Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní.

Objednal jsem si zboží domů a chci ho reklamovat, jak mám postupovat?

Zboží zabalte, vytiskněte a vyplňte dokument VRATKA, který naleznete ZDE a společně odešlete na naši Centrálu.

Chci reklamovat / vrátit zboží vyzvednuté na prodejně. Co stím?

Nepoškozené zboží společně s paragonem doneste do jakékoliv prodejny, kde vaši reklamaci či vrácení zboží vyřeší.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Ze zákona na to máme 14 dní, ale snažíme se peníze vracet obratem.

Jakým způsobem mi peníze vrátíte?

Peníze Vám pošleme na Vás bankovní účet. Po zavedení EET je bohužel nemůžeme posílat složenkou. Vrátíme vám celou částku z vaší objednávky.

Potřebujete pomoc?
Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Potřebujete poradit? Rádi vám pomůžeme, obraťte se na naši zákaznickou podporu na e-mailu e-shop@sam73.cz
Loga platebních metod

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2024 © GRetail s. r. o.
Vítejte na oficiálním e-shopu SAM73 pro Českou republiku. Bohužel, váš prohlížeč není kompatibilní s nejmodernějšími standardy a náš e-shop se nebude zobrazovat správně. Použijte prosím jiný prohlížeč.

Mozilla Firefox
Google Chrome

Děkujeme za pochopení.
#}